lördag 15 april 2017

En dag i taget

Senaste inlägget försvann, kanske är det lika bra. Just nu provar jag migrän och förkylning. Det är en spännande kombination. Jag är skit trött på att bara skriva om huvudvärk. Mitt liv borde bestå av så mycket mer. Tyvärr gör det inte det just nu. Det är så otroligt jobbigt att inte kunna lita på sin kropp. Jag kan inte planera någonting. Igår fick jag ställa in min medverkan i en utställning om en månad. Det finns inte möjlighet för mig att hinna. Jag är så besviken. Hvudet ställer till det. Jag kan inte umgås med vänner heller. Huvudvärken slår till lite hur som helst och jag känner hur besvikna folk blir på mig. Det går inte att lita på att jag finns till hands eller dyker upp. Allt är väldigt omvälvande för mig. Jag känner inte igen mig själv. Kroppen är inte min. Huvudet vill jag inte ha. Humöret är borta. Finns jag? Som ni märker, migrän är inte att rekommendera. Nu ska jag ännu en gång försöka sova bort smärtan och hoppas på att jag vaknar till en härligt, smärtfri, skön dag.
God natt min skatt
Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar