måndag 27 mars 2017

En bok

Nu ska jag sluta tjata om migränen. Den finns ju där hela tiden så det är väl bättre att skifta fokus till något roligt istället. För en tid sedan fick jag en fråga från min vän om jag ville illustrera hennes bok. Jag blev så otroligt glad över att hon frågade mig och när jag sedan läste boken blev jag så berörd. Inte visste jag allt det där. Visst hade jag undrat men aldrig anat hur det låg till. Boken är så fint skriven och jag blir så stolt över min vän som kan skriva så bra. Orden och berättelsen sveper tag i mig och jag kan se det framför mig. Tack och lov så kan livet vända och kärleken övervinna rädslan. Boken finns till försäljning på Adlibris och Bokus.
Kram Sara

1 kommentar:

  1. Och jag blev så otroligt glad att du svarade ja!
    Tack kära Sara!!!

    SvaraRadera